pátek 8. května 2015

Lněné krekry s domácím kysaným zelím

Raw krekry jsem už zkoušela na hodně způsobů a nedávno jsem šla kolem Karlovy pekárny a vzpomněla jsem si, jak jsem si vždy kupovala zelné kapsičky. Ta nakyslá chuť pečiva a vůně zelí mi vnukla nápad udělat si raw variantu. Je to hlavně úplně easy a stačí 4 ingredience. Zbytek navíc je na vaší chuťové fantazii...

Ingredience: 
1 hrnek lněných semínek
1 hrnek domácího kysaného zelí (nebo jiné kvašené zeleniny)
1 stroužek česneku
1/4 cibulky
sůl (nemusí být)

Postup: 
Lněné semínko namočíme na 8h do vody tak, aby se veškerá voda vsákla a vznikla tak lepkavá oslizlá hmota. 

Kysané zelí nakrájíme na co nejmenší kousky. Cibulku a česnek na pidi kostičky. :-)

Zeleninku smícháme ve velké míse se lněným semínkem. Vzniklá směs krásně lepí. A hurá sušit. A bude se sušit tak dlouho, dokud se nepřestanou krekry lepit na pečící papír. Minimálně 12h. Já namočila ráno, večer jsem začala sušit a další den ráno již byly krekry krásně křupavé a připravené ke konzumaci. 


Žádné komentáře:

Okomentovat